0
Pegasus'un farklı vizyonu
Posted by M. Gizem Akbulut
on
16:54
in
Pazarlama
Piyasalardaki zorlu rekaber koşulları sebebiyle reklamcılık ön plana cıktı.Bunun farkında olan firmalar artık insanların gorebilecegi her yere reklam verebiliyorlar.Yurtdısında bir cok ornegi olmasına rağmen Türkiye de ilk olarak uçakların uzerine reklam uygulamasını Pegasus havayolları baslattı.Sadece uçakların uzerine reklam almakla kalmayıp aynı zamanda ucakta yolculuk ederkende eskiden ve nadiren hala da olan vapurdaki pazarlama uygulaması gibi ucagın içinde de ürünlerin tanıtımı yapılıp yolculara alma imkanı sunuluyor.Bu uygulama iki yönlü fayda sağlıyor aslında ilki yolcular için firma reklam aldığı için size uçak biletlerini daha ucuza satabilme imkanına sahip oluyor, firma içinse hem reklamdan para kazanıyor,hem kendi verdigi hizmetten para kazanabiliyor. Pegasus sadece bu sayede degil bircok acıdan ucuza bilet satabilmek için yöntemler uygulamakta, uçak içinde verilen ikramlarin para ile satılmasi cam kenari bilet için ekstra ücret ödenmesi gibi.Bu yeniliklere bakılırsa diger havayollari firmalarının Pegasus havayolları ile rekabet edebilmesi için daha farklı vizyonla calısmaya baslamalari gerekecek.
Arçeligin dünyaya açılan Beko markasıda bu reklam uygulamasına katılan markalar arasinda yer alıyor .Arçelik A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı, “Kendi sektöründe böyle bir tanıtım faaliyetini ilk kez uygulayan marka olarak BEKO, sadece ürün ve hizmetlerinde değil, pazarlama ve tanıtım alanlarında uyguladığı yeniliklerle de farklılık yaratmaya devam ediyor. Şirketimizin uluslar arası pazarlarda lider markası olan Beko, üstün teknolojiye sahip ürünleriyle İngiltere, Fransa ve Almanya gibi önemli Avrupa ülkelerinde çeşitli ürün segmentlerinde birçok global markayı gerisinde bırakarak, liderliği elinde bulunduruyor. 106 ülkede sadece ürünleriyle değil, satış sonrası hizmetleriyle de tüketicisine ulaşan Beko, Pegasus’la yapmış olduğu bu çalışma sayesinde, artık tüketicilerinin sadece evlerinde değil Avrupa semalarında da yerini alıyor. Global pazarda güçlü bir konuma ulaşan Beko, faaliyet gösterdiği her ülkeye yönelik belirlediği reklam ve pazarlama stratejileri doğrultusunda gerçekleştirdiği uygulamalar sayesinde, tüketicilere farklı kanallarla ulaşmaktadır. Uygulamaya aldığımız mecraların en yeni örneği olan bu önemli girişimden doğacak olan sinerjinin, hem Beko hem de Pegasus’a önemli katma değer sağlayacağına inanıyorum” dedi.(kaynak:http://www.flypgs.com/haberler/beko-markasi-pegasus-ile-goklerde.asp).
Artık sadece işimizin nasıl yapılacagini degil yenilikleri baslatmak icinde surekli AR-GE yapılmasi gerektiginin bilincinde olmalıyız.
Arçeligin dünyaya açılan Beko markasıda bu reklam uygulamasına katılan markalar arasinda yer alıyor .Arçelik A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Şirzat Subaşı, “Kendi sektöründe böyle bir tanıtım faaliyetini ilk kez uygulayan marka olarak BEKO, sadece ürün ve hizmetlerinde değil, pazarlama ve tanıtım alanlarında uyguladığı yeniliklerle de farklılık yaratmaya devam ediyor. Şirketimizin uluslar arası pazarlarda lider markası olan Beko, üstün teknolojiye sahip ürünleriyle İngiltere, Fransa ve Almanya gibi önemli Avrupa ülkelerinde çeşitli ürün segmentlerinde birçok global markayı gerisinde bırakarak, liderliği elinde bulunduruyor. 106 ülkede sadece ürünleriyle değil, satış sonrası hizmetleriyle de tüketicisine ulaşan Beko, Pegasus’la yapmış olduğu bu çalışma sayesinde, artık tüketicilerinin sadece evlerinde değil Avrupa semalarında da yerini alıyor. Global pazarda güçlü bir konuma ulaşan Beko, faaliyet gösterdiği her ülkeye yönelik belirlediği reklam ve pazarlama stratejileri doğrultusunda gerçekleştirdiği uygulamalar sayesinde, tüketicilere farklı kanallarla ulaşmaktadır. Uygulamaya aldığımız mecraların en yeni örneği olan bu önemli girişimden doğacak olan sinerjinin, hem Beko hem de Pegasus’a önemli katma değer sağlayacağına inanıyorum” dedi.(kaynak:http://www.flypgs.com/haberler/beko-markasi-pegasus-ile-goklerde.asp).
Artık sadece işimizin nasıl yapılacagini degil yenilikleri baslatmak icinde surekli AR-GE yapılmasi gerektiginin bilincinde olmalıyız.
Yorum Gönder